torsdag 14 juni 2007

plockade en bukett vita pioner...doftar såå gott!!!

Blev alldeles nervös, Minna från Blomsterverkstaden skrev att nån tipsat tror jag, om min och Johannas ( Vintage) bloggar i tidningen Lantliv. Jag som inte har varit så aktiv med nya bilder från mitt hem. Anledningen är att jag har många beställningar och väldigt mycket jobb i huset! Så har man ju en familj att ta hand om! Nåväl här kommer några nya bilder och för nya tittare går det bra att titta på de gamla inläggen. Varsågoda!!

28 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara pioner...doften känns ända hit...hihi !

KRAM EVA

hulukvarn sa...

Vad kul att ni nämns i lantliv. Det är ni verkligen värda!! ha det gott!

Marie sa...

Vilket vackert foto. Jag älskar vita blommor. Vad kul att ni nämns i Lantliv.

Ha en bra kväll.
Kram Marie

Skatan sa...

Jamen du det gjorde hon rätt i! Du kan pusta ut, din blogg är så väl fylld av vackert från ditt hem att man kan ägna långa stunder åt att bara gå igenom arkivet : )

Maria sa...

Åter igen en massa underbara bilder att njuta av..och vilket gulligt skrivbord.
Jag älskar vita pioner..har en själv som precis har börjat blomma.
ÅÅhh vad skojjigt att ni är omskrivna i Lantliv..ni är ju mina favoriter....jag måste köpa tidningen..

Kramar Maria

LantlivsAnette sa...

Jaa du vad säger man nu då !!!Såå mycket vackert du visar..jag skulle verkligen behöva ett sånt nätt ,vitt skrivbord jag också..allt är så fint så man storknar...kram kram

Anonym sa...

Mmmm jag plockade precis in vita pioner jag med - det doftar verkligen underbart!
Grattis till omnämnandet i Lantliv! Det är ni verkligen värda båda två!

Anonym sa...

Pioner är bland mina favoriter!!

Thea sa...

Datt innom siden din, og for en nydelig blogg du har!!:) Masse inspirasjon å hente her:) Og kjøkkenet ditt ser jeg gjerne flere bilder av.. lekkert! Ha en flott dag. Thea:)

Interiørhuset sa...

så vakkert ditt kjøkken er...en slik kran skulle jeg gjerne ha hatt selv,er det lov til å spørre hvor du har fått kjøpt den?? Skrivebordet ditt var også vakkert,det må være helt fantastisk å ha ett slikt vakkert hjem. Pionene var også vakker,men jeg må si jeg ble forelsket i de flotte tingene i bakgrunnen på det bildet også=)

Elzie sa...

Ser nu att jag måste få tag i en, eller kanske två?, vita pioner till mitt nya land jag planerar. Har en hel del men bara i rosa nyanser. Den vita är ju bara så fin!
Ha en bra helg.
Kram

Anonym sa...

Tror ikke du skal være nervøs for det, er et nydelig hjem du har, og kjempe fine bilder du har lagt ut.

Kos deg med familien din du!!

Nina sa...

hallo inte behöver du bli nervös inte. allt är ju bara perfekt..och risken finns att du inte vill blogga

Anonym sa...

Grattis!
Det var när 'Spets och Snor' omnämndes i en tidning som jag upptäckte inredningsbloggarnas underbara värld, och inspirerades att själv börja!
Vi kommer nog att få lite nya 'systrar' i gänget!

Fantastiska pioner! Mina är egentligen för rosa, men de tillhör husets historia. Däremot ska jag plantera några vita själv. Vet du vad dina är för sort+

Kram Ingela :)

Jennyshemochharmoni sa...

Nä, ååå vad roligt! Jag är inte förvånad :) GRATTIS!!!! Ny fin header har du också, gillar den skarpt! Ha en toppenskön helg! KRAM

Anonym sa...

Hejsan! Vilken underbar blogg! Måste bara kort få berätta om vad jag var med om idag. Har praktik som byggnadsinspektör, och skulle ut och besikta ett hus som ska rivas (För att kontrollera att det inte blir något farligt avfall). Detta visade sig vara ett helt underbart 1820-talshus, men det fanns inte nog med kraft hos ägaren att rusta upp det. Det gjorde så ont i hjärtat!! Hela huset var som ett levande väsen...
Vi är lite speciella vi som älskar gamla saker, eller hur? ;)
Längtar tills på söndag då jag ska på gårdsauktion.
Fortsätt med samma fantastiska stil på din sida!
Kram
/Jenny

Gypsy Purple sa...

I totally LOVE this image!!!

Eva Agnes sa...

Hej min vän!
Det är någon som heter Malin som har tipsat om din och Johannas blog i Lantliv. Jag prenumerar på den och såg att den var underskriven med Malin.
Vet inte vilken blog Malin har men du kanske vet.
Väl värd att omnämnas. Helt klart suverän blog med underbar inredning och vackra bilder.
Keep it up!!! :-)
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

Ja, det är precis hur jag fann din vacra bloggan, via Lantliv. Och jag är lycklig av det! Vilket härliga hus ni har!

Anonym sa...

Fin blogg du har...så mycket härliga bilder..hit kommer jag gärna igen. Vita pioner är en favorit just nu, så underbara..bloggade själv om dem just idag..

Anonym sa...

Nu har jag provat att maila dig igen. Hoppas att det kommer fram!!

Rara Ting sa...

Hej hej!!
Vilken underbar blogg du har! Hoppas att det är ok att jag använder din blogg-adress i min blogg - under "underbar inspiration"!!

http://anglagard.blogspot.com/

Mrs M sa...

Underbart med pioner och du har verkligen en underbar blogg/ hem... Kram och glad midsommar!

Anonym sa...

Vilket underbart kök ni har
!!! Visst är pioner ngt speciellt=)

Anonym sa...

Visst såg också jag tipset i Lantliv! & om du ger mig inspiration!!! Har ett hus som är väldigt likt ditt (+ rundeln!). Är möbelrenoverare/byggnadsvårdare som grejar överallt, inne som ute. Ska kika in hos dig många gånger när jag är lite låg i inspirationen.

Elzie sa...

Hej Marie!
Jag hoppas det går bra att jag länkar dig?
Kram Elzie

Jennyshemochharmoni sa...

Tittar in för att önska dig en riktigt trevlig midsommar! KRAM

LantlivsAnette sa...

Hej ! Du ..jag tror nog krokarna får vara som dom är..Tack för tips och råd..det kan man behöva ibland..Vad spännande att mina skyltar snart är klara ! Och vad roligt att du har tänkt ut nåt till min tvättstuga...tack..Kram Anette