söndag 14 juni 2009

Hemma igen!!!!

Hej på er alla!
Nu är jag hemma igen efter två underbara varma och härliga veckor på Sunwing Resort & Spa i Side i Turkiet. Vi har badat, lekt, solat och ätit gott. Det var en välbehövlig semester och det gick i lugnets tecken. Ingen data och inget bloggande utan bara vila och tid för familjen. Det var en fantastisk semester med sol, sol och bara sol!! Vattnet var alldeles ljummet! Perfekt för en badkruka som mig! Vi kom hem inatt vid fyra så nu har jag en del att greja med! Det blir ju en del tvätt och trädgården...ja, ni vet. Sen är det jobb igen, men nu längtar jag! Man får en massa energi när man har varit borta så nu ska jag göra en massa kul men först ska jag kika runt hos er och se allt fint som ni visar på era bloggar. Hade visst en massa mail som jag måste gå igenom också! 198 stycken men många kan man kasta direkt såklart...reklam mm. Ha det så gott allihop så ses vi snart igen!
Kram

34 kommentarer:

My Lovely Things sa...

Härlit härligt..Jag vill ha sol och värme på min hud nu..Hoppas på värme nu..
va skönt att få varaiväg och ladda batterierna..
Kram Anna

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad härligt ni verkar ha haft det!Välkommen hem!
ha en fin dag!
kramis/LenaS

pysseltanten sa...

Välkommen tillbaka till gamla Sweden igen...
Åååååå jag vill OXÅ ha soool o värme...=)))
Ha en bra söndag, du o tvätten, hihi...
Kraamizar Git

Anonym sa...

Love your blog..inspiring!
Happy Sunday!
Denise, Hull,Massachusetts

lottens vita och gröna sa...

ohhh vad härligt det lät...bara vara och i sån miljö med, inga vardagsbestyr mmm! välkommen hem då till lite mer ombytligt väder, här har det tokregnat i flera dar i sträck...varmkram lotten

organic-lizzi sa...

Det høres bare sååå utrolig deilig ut:-))Men så er det heldigvis godt å komme hjem også..
Håper du klarer å være litt i feriemodusen nå etterpå også:-)
Fortsatt deilig dag til deg fra Randi

Nina sa...

Välkommen hem! Du har en alldeles underbar blogg, tack!
Varma hälsningar från Helsingfors.

Min lilla madonna sa...

Hej!
Var ett tag sen vi hördes. Jag har oxå precis kommit hem från ett underbart Turkiet. Vi var i Alanya. Kan jag varmt rekommendera! Sol och åter sol varje dag och supervarmt. Till Turkiet återvänder jag gärna.
Ha en trevlig midsommar.
Kraam Alexandra

syster doris sa...

..det låter alldeles underbart! Men det är härligt när man längtar efter att kreativiteta igång igen..:)

Ha det så jättebra!
Kram Tina

Lilla huset på prärien sa...

Men gud vad härligt det låter att vara iväg sådär!! Vi har bokat in en skidsemester efter nyår nästa år (redan!) och jag längtar dit trots att jag har hela sommaren framför mig. Fast lite solsemester hade inte heller suttit fel!!

Välkommen hem igen.

Kram Jenny

LantlivsAnette sa...

Åhhh, så du har varit på semester, vad härligt, kan tro att dina batterier är fulladdade nu..full av energi !!
ha det gott
Kraam Anette

Tulipa sa...

Hej!
Vad man längtar efter semester när man läser om er som nyss kommit hem!
Men snart, om några veckor, får jag ledigt...

Jösses vilka massa mail!

Kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Välkommen hem igen,till hösten, vilken otroligt fin semsterbild, som fr en resebroschyr! Mari.

Engelska Villan sa...

Välkommen hem, får jag säga då! :) Härligt sommarväder vi har va? ;)
Din veranda ser urmysig ut! Vad fint det var med tyg på ett snöre som cafégardin!
Kram från Anna

Unknown sa...

Vad härligt att få haft solsemester.. Man brukar vara så full av energi när man kommer hem. Hoppas solen och värmen kommer hit också nu, vi har haft lite dåligt med det ett tag nu.
Kram Maria

Heimatkunde sa...

What a nice picture! It looks very peaceful. Greetings from Berlin! Laura

mysiga heestrand sa...

Ibland behöver man komma bort och ladda batterierna. Härligt att du haft det fint med mycket sol och bad.sol och bad
Här i Bohuslän har vi just nu sommar ett underbart väder med sol och lite vind.
Ha en skön midsommar
Kram Marita i Heestrand

mysiga heestrand sa...

Ibland behöver man komma bort och ladda batterierna. Härligt att du haft det fint med mycket sol och bad.sol och bad
Här i Bohuslän har vi just nu sommar ett underbart väder med sol och lite vind.
Ha en skön midsommar
Kram Marita i Heestrand

hemtrevnad marie sa...

Välkommen hem!!
Skönt med sol och värme...här har det regnat och blåst hur länge som helst ,idag är första fina dagen på väldigt länge!
Ha det gott!
kraam

Det vita dårhuset sa...

Guuuuuuuuud vad skönt det skulle vara med lite sol!!!!!

Hoppas att du får en bra start på veckan!

Kramen Erika

Mitt hvite hus sa...

Velkommen til bake... høres ut som dere har hatt det flott på ferie..og det er bra...

Nyt uken O=)
klem kerstin

Muffinsmidja sa...

Härligt att du är tbx, välkommen.
Kul att du var till Turkiet, min s syster bor där men i alanya.

Ha det gott, Åsa

Anonym sa...

Så deilig det høes ut med ferie..
Men godt å komme hjem igjen når en har vært borte lenge..

Nydelig blogg du har:)

Ha en super fin uke:)))

Klem Anita

Flaggduken 2 sa...

Semester låter härligt!
Kram Petra

fyra vindar sa...

va härligt d lät! men välkommen hem!
nya inspirerande o spännande dagar till dig!!
/miss sophie

H elle K sa...

Hei ja, det høres deilig ut, kan tenke meg at dere har nydt det, ha en fin kveld. Kristin

Carole sa...

Beautiful image of a summer day at the beach!!!
Carole

Villa nöystu sa...

Välkommen hem till Svedala igen. Så underbart med semester.
Ser fram emot dina nya reportage i världens bästa tidning.
Kram Petra

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Hej på dej. Underbart med sol!!! Välkommen hem! :)

Ni valde en perfekt tid att åka bort på i alla fall, fyyy vad det har regnat här hemma.

Ha det så bra.
Kram
/Helena

Kolla gärna in på min sida -har en UTLOTTNING!

Ett hus i vitt sa...

Åhhh så härligt det låter! Och att få komma hem lagom till midsommar så där lagom brun :-). Din veranda är sååå mysig. Ha en fin midsommar! Kram, Anette

Kallholmen sa...

Visst är det underbart med försemester!
Man njuter mer av sommaren sen när den nu kommer...här är urkallt än så länge.
kram Carolina

Tracie~MyPetiteMaison sa...

Love the photo, reminds me of one of my favorite movies with Gerard Depardieu called Green Card. Your blue Crocs look comfy, I never go to a flea market without wearing mine (there are always worn out though and are light brown). Happy day!
~Tracie

Ina sa...

Välkomna hem, hoppas ni haft det riktigt bra och det låter det som!!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Ina

Annah of Sweden sa...

Välkommen hem! Önskar jag hade lite mer tid för att lata mig :-P
Tack för dina fina foton! De inspirerar.

ANNA